انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه‌اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد
سرخط خبرها

آتش سوزی هولناک در کلیسایی در مصر | ۳۵ کشته و ۴۵ مصدوم + فیلم

  • کد خبر: ۱۲۱۱۶۸
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
آتش سوزی هولناک در کلیسایی در مصر | ۳۵ کشته و ۴۵ مصدوم + فیلم
منابع مختلف در مصر از کشته و زخمی شدن ۸۰ نفر در نتیجه وقوع آتش سوزی در یک کلیسای واقع در مرکز این کشور خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری رسمی مصر (MENA) بعد از ظهر امروز (یک شنبه) گزارش داد که آتش سوزی در کلیسای «ابوسفین» در منطقه «امبابه» در شمال استان جیزه در مرکز این کشور روی داده و به دنبال آن نیز، نیرو‌های آتش نشانی راهی محل وقوع حادثه شدند تا آتش را مهار و خاموش کنند.


در همین رابطه نیز، اتاق عملیات اداره کل دفاع مدنی استان جیزه اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع آتش سوزی در کلیسای ابوسیفین دریافت کرده و به دنبال آن نیز، چهار خودروی آتش نشانی بلافاصله برای مقابله با آتش سوزی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

به دنبال آن نیز، «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری مصر در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرد که تحولات مربوط به حادثه غم انگیز کلیسای المنیره (ابوسیفین) در جیزه را از نزدیک دنبال می‌کند و به خانواده‌های قربانیان این حادثه نیز تسلیت گفت.

رئیس جمهوری مصر همچنین تاکید کرد که به همه نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی ذی ربط دستور داده تا بی درنگ تمامی اقدامات لازم برای مقابله با آتش سوزی کلیسای ابوسیفین و پیامد‌های آن را انجام دهند و به طور کامل نیز به زخمی‌های حادثه رسیدگی کنند.

در همین حال، خبرگزاری «رویترز» از برخی منابع آگاه در مصر نقل کرد که حادثه آتش سوزی در کلیسای ابوسیفین، دست کم ۳۵ کشته و ۴۵ زخمی بر جای گذاشته است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->